20 Haziran 2016 Pazartesi

İntihar

Bu da derin bir mevzu, derin dediysek o kadar da değil be. Havuzun bir büyüğü işte, batarsın ama boğulmazsın ya, sadece yüzmesini bilmiyorsan boğuluyor zannedersin. Yüzmeyi bilmiyor musun? Öğretirim. Öğrenmek istemiyor musun? Tamam tak simidini ve kolluklarını gel. Oha! Onu da mı ben şişireyim! E yuh ama çocuk musun...

Tamam, cıvıklık yeter. Dozunda bırakmak gerek. intihar, yine "Yalnızlık" gibi derin ve çok konuşulmuş, çok uygulanmış bir mevzu. Ben de genelde hep düşündüm, yapsam mı? Ama yapınca elime ne geçecekti? Ne olacaktı ve bundan nasıl bir olumlu sonuç alacaktım? Ölünce acılar bitiyor mu? Hiç bitmiyor. İntihar mı edeceksin sen, etmeden bir oku derim bunları. 

Acılar bitmeyecek, arkandan daha fazla acı bırakacaksın. Ailen, kadim birkaç dostun, ya da seni tanıyanlar, mutlaka üzülecekler. Kimisi yapmacık, kimisi de gerçek o apayrı bir konu ama seni gerçekten seven birkaç kişi, gerçekten üzülecek. Ölünce mutlu mu olacaksın? Olmayacaksın, çünkü ölüsün. Ruhun başka alemde olacak, bedenin başka bir alemde ve tüm varoluş amacına uygun bir davranış mı olacak bu? Asla olmayacak. Belki kuracağın bir aileyi, bir kadının/bir adamın mutluluğunu, onların ve senin ailenden torun zevkini, anneliği/babalığı ve en önemlisi, masum bir canın hakkını çalmış olacaksın ulan! Sırf bu ihtimal yüzünden intihar eden katildir bence.

Dahası da var, gel buraya gel. Fatality çekmedim daha sana! Senin o şikayet ettiğin Stalin, Hitler, Tayyip ve Kim Jong-Un'dan gram farkın kalmayacak! Potansiyel bir diktatörsun sen!
Bana küfür etme de bir dinle önce. Ulan sen kendi acından kurtulmak için, kendi canına direkt kastediyorsun ya da kastettin, tebrikler sen müthiş bit katilsin. Veyahut kast edeceksin. Her şeyi hazırladın. Tebrik ederim, katil olma aşamasında son düzlüktesin.
Kendi acından kurtulmak için, kendi canına kıyacaksın işte. Hiç bana, " Ya ben çekip gideyim. Kimse beni çekmek zorunda değil. " masalını anlatma bu masal da tam bir aşağılık kompleksidir çünkü.

Neyse, ben sana desem ki. Gel benimle, geldin mi? La gel. Korkunçlu karı çıkmayacak, erkek sözü. Bak bu botuna basınca tüm acından kurtulacaksın ve cidden bir huzur gelecek. Nasıl olacağını karıştırma, atalar ne demiş; Üzümü ye, bağını sorma. Sorma işte madeni ehehe. Bunun da bedeli var, 10.000 insan öldüreceksin bu botuna basınca ama tüm acın bitecek, yapar mısın? Yapmaz mısın, bir daha düşün... Kendi acın, sonsuza dek başka acı yok bak, huzur var bak sadece. Afedersin ama dörtnala yapacaksın! 

İntihar hakkında, ufak bir replik ile bitirmek istiyorum ve bu konuda da düşün, düşün ki senden adam olsun ehehe. Repliği ilk bulana da, filmin kendisini izlesin ödül olarak. Sponsor bulunca ödülünü bizzat vereceğim söz.

" Bazen ölürsün. Bazen ölemezsin. Bazen bütün koşullar uygunken bile ölemezsin. "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder