4 Ağustos 2016 Perşembe

İşe Yaramaz Adam

Selam sayın okuyan, nabersin? Bak sana ilk kez güzel hitap ettim. Ajan falan diyordum genelde, biraz iç dökeceğim ve pek bir boka yarar adam olmadığımı göreceksin. Çünkü bugün baya kötüyüm. Hep sana Ömer Çelakıl gibi Kur'an'ın şifrelerini mi vereceğim la bebe. Az otur dinle, konuşmamız gereken konular var. Kur'an'ın bir şifresi de yok zaten o da ayrı dallamalık.

Neyse, Allah zaten bu yazacaklarıma ve bu gece ona nasıl yakaracağımı biliyor. Her anımı bildiği gibi ama ne olur yardım et Allahım. Niye böyle hissediyorum ben, günahlarımın bedeliyse de eyvallah azab et. Ama arada az soluklanayım, yalvarırım. üst üste 2-3 gündür hep, herkesi kırmak zorunda kalıyorum. Beni kurtarsan kurtarsan, yine sen kurtarırsın yüce Allahım. Ben ne ara böyle sabredemez oldum? Sevdiğim kadına küfreder oldum? 

Niçin kendimi hiç işe yaramaz gibi hissediyorum şu an, canım ağlamak istiyor. Ağlarım, hiç problem değil de, ağlatmana da şükürler olsun. Hatamın bedelini ödemekten asla kaçmadım ve kaçmam. Sen benim ne mal olduğumu herkesden çok bildin, biliyorsun ve de bileceksin. Ben sıkıcı bir adamım bazen, bazen çenem çok düşük ve bazen de cidden sabrına yenik bir gerzek oluyorum. Ama ben çok safım var ya. Sana diyorum sayın okuyan, yoksa yüce Allah benim her bir zerremi kuşkusuz çok iyi biliyor.

Ben çok yalnız kaldım. Epey kaldım hem de, genelde itildim daha sonraki yıllarda ben öyle kalmayı seçtim. Şu an sarılmak istiyorum var ya, sana, okuyan her kimsen sana. Sarılalım mı lan, azıcık şefkate ihtiyacım var. Sarılalım yeter, sonra yine küfret istersen. Belki ağlamamı engellersin sarılırsan. İyi gelir sana da. Nedense bu gece ölecekmiş gibi hissediyorum bu da tuhaf. Kritik sona nedense yaklaştım gibi, yaşamak istiyorum çünkü daha sevdiğim kadınla aile kurmam gerekli ama sen fişi kesersen de eyvallah. Seve seve gelirim zaten gelmemek gibi bir lüksüm de yok. Bir de, daha çok takvaya sarılmak istiyorum Kur'an çalışmamı bitirmek ve olabildiğim kadar insanın seni aklederek bulmasına nacizane vesile olmak, kurtuluşa ermek istiyorum ben senin ipine sarıldım Ali İmran'da dediğin gibi. En azından yapmaya çalışıyorum. Belki de bu yazı, son yazım. Bunu da sen biliyorsun. Ben sonmuş gibi yazayım da, en azından üstüme hak kalmasın.

Ben eksi yazılarımda küfrettim ve daha da yazarsam, azaltırım ama yine de söverim herhalde konusuna bağlı biraz de ve o anki ruh halime. Sövdüklerime seni üzdüysem affet lan. Hakkım varsa üstünde helal et lütfen. Etmezsen de eyvallah. Ben bu hayatta bazen hatalar da yaptım en son hatam da sevdiğim kendimden soğutmak, işte ben bu yüzden işe yaramazın tekiyim. Millet sevdiğini kendine daha da aşık eder. Ben ise şu an salak gibi ağlayarak ben satırları yazıyorum. Napayım ben sıkıcı bir aile yuvasına sahip olmak istiyorum. Sıkıcı ama huzurlu, aynı kadın, aynı ev, aynı yemekler bazen, aynı film, aynı kitaplar, aynı sevişme pozisyonlarıyla sevdiğim kadınla delicesine sevişmek ve aynı çarşafta, aynı kadınla aynı sarılma şekliyle aynı uyku. Sadece her seferinde daha huzurlu ve daha mutlu, bir de sana daha da çok şükrederek. Bugün ve yaşadığım her ana iyi ve kötü hiç ayırmadan şu anıma bile şükürler olsun. Sen yardım et, seni kalpten anan ve kurtuluşa erdireceğin her kula yardım et diyeceğim de, sen zaten bize yakın olsan Bakara 186'da dediğin gibi sana yakarılan anda, sen çoktan cevabını verirsin.

O 2 yıllık depresyona dönüyor gibiyim. Ne olur döndürme Allahım. Ne olur sevdiğim kadını eskisinden daha da bana aşık et ve onun kalbini bizimle, benimle ısıt. Çünkü onu çok seviyorum o benim son şansım, küfretmek istemedim ama dayanamadım ettim. İşte ben sevdiği kadına, kızınca kendi canından çok sevdiği kardeşine, düzene küfreden işe yaramız tekiyim. Gittiğim yere yüküm. Bir mesleğim yok, hayat amacım sadece 1 sınavdan ibaret. Senin ipine sarıldım, sen bu kulunu ipinden mahrum hiç bırakma Allahım, yalvarırım. Gerisini de gece konuşalım seninle yüce Allahım. Ben yakarayım, sen cevabını da ilerleyen günlerde ver. Canımı alırsan da mahşerde vereceksin zaten, sen sözünden asla şaşmayansın çünkü

Sen sayın okuyan, kendine iyi bak. Sevdiklerini üzme, sen de benim gibi bir halta ve hiçbir işe yaramaz olma tamam mı? Seni de seviyorum. Sen sevmesen de sayın okuyan, seni seviyorum ama en çok, sevdiğim kadını seviyorum tabii ki aranızdan o da kendini biliyor. Haydi eyvallah. Kedi canlarınızı hepinizin.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder