31 Temmuz 2016 Pazar

Adi İnsanlık

Yazının adından belli, sövmeyeceğim demiştim ama sert dalacağım. Kavga var beyler. Döner bıçaklarıyla dalacağız hatta, bunlara harbi dalınır çünkü. Bir şey gördüm ve içim acıdı. Yoksa normalde yarın yazacaktım planıma göre neyse, konu önemli.

Konu bu! Bu genç kızcağız henüz 11 yaşında ve bir takım videolar koyuyormuş kendisi. Bilimsel içerikli kendince deneyler yapıyormuş. Ancak kendisi dış görünüşünden dolayı çok feci dışlanan yorumlar almış ve eminim ki ağlamıştır saatlerce ki, koyduğu bütün videoları silmiş. Kanalda o yüzden en ufak bir hareketlilik yok, yani video yok.

Merhametsiz pislikler.

Ya abicim siz nesiniz ya, sizi sayıyla mı veriyorlar ya! Ulan küfretmek istemiyorum ama böyle karaktersizliğe sövmezsek de taş oluruz ulan! Hepiniz böylesiniz anasını satayım. Çocuklar da böyle, yetişkinler de, samimiyetsiz yüzeysel dangalaklar. Arkanızdan iğrenç bir nesil ekiyorsunuz bu dünyaya. Sırf bir insanı kilosu yüzünden, dışlamak nedir abicim ya. Bir de sorsak " Tipe bakmaz kimse " bal gibi bakıyorsun be şerefsiz. Bakmasanız, arkanızda böyle tohumlar bırakmazdınız. Çocuğun yoksa da, eminim ki sen de öylesin %95. %5 İstisna payı var ama istisnalar asla genele etki edemezler. Yazık abiciğim ya, ne ara böyle iğrençleştiniz. Belki obez, belki şeker hastası, belki kanser? Nereden biliyorsunuz çok yediğini, belki genetik? İnsanları belli bir kalıba sokuyorsunuz ya, inşallah öbür dünyada Allah da sizi kazanlara böyle sokar kanırta kanırta. 

Bunların yetişkini de aynı bok. Tipe bakmam derler, tipe bakınca bahane bulur dişi kısmı, erkek kısmı zaten belli tiplere kanalizedir. Lucid rüya görmek için egzersiz yapan binlerce herif var bu ülkede, sırf rüyada Adriana Lima becerebilmek için. Anca rüyanda becerirsin zaten. Kimse kendini kandırmasın, etrafınızda kaç tane "Çirkin" dostunuz, sevgiliniz oldu? Hiç olmadı. Çünkü olmasına fırsat vermediniz. Çünkü onların duygusu, hayali, hevesleri, emelleri yok. Her şey size mübah. Siz her yerdesiniz, en kötüsü de bu. Beyaz Yakalı tüm ortamlarda, liselerde, üniversitelerde, devlet kurumlarında, özel holdinglerde, sokakta, denizde, futbol ve basket maçlarında, her yerde siz varsınız. Bir de sorsak, insanlık timsalisiniz. Riyakarlığınıza lapa lapa tüküreyim.

Adi insanlık, çok adi. Allah olmasa hiçbiriniz katlanılır değilsiniz. Günahımı bile verme şansım olsa, vermem anasını satayım. Allah olmasa, üstüne 20 Milyar verseniz gene çekilmezsiniz. Cehennem, cennetten çok gerek vallahi. Kalp yapmak yerine o kadar çok kalp, hayal yıkıyoruz ki. Cehennem daha çok lazım abi. İnsanda yumurta göte dayanmadan yola girmiyor genelde. İstisnalar var ama genele etkisi yok lan, yok. Lanet olsun ulan size, neslinize, örnek verdiklerinize ve geride örnek bıraktıklarımıza, insanları tipiyle yargılamanıza ve ötekileştirmenize. 

Hepimizin suçu var, benim de vardır hatam bu dünyada kabul. Yalan ben de söyledim, ben de günah işledim, ben de alkol aldım, ben de Allah'a isyan ettim, ben de nefsime yenik düştüm ama ben fiziksel özellikleriyle asla bir insanın ne kalbini, ne hayalini çocukken bile kırmadım. Ben o ağlayan çocuğa masum masum "Onlar seninle oynamıyor ama ben seninle oynarım. beraber oynayabilir miyiz?" diyen çocuktum. Sense sürü psikolojisine ve çoğunluğun bokuna uyup "Şişko patates, yarım kilo domates" diyen o gıcık Ahmet'tin, o kendini beğenmiş Seren'din, ya da zengin bebesi olan Berkecan'dın, Pelinsu idin. İsimlere takılma ama bu yazıyı okuyanların bir çoğu bu dediğimdi. Çoğunluğa uyandı. Her neyse, Allah topunuzun belasını versin. Varlığınız bu ve bunun gibi binlerce çocuğun, insanın bir damla gözyaşı bile etmez. Hepinizin hakikaten acı çekerek geberin inşallah.

Bir de şu sayfa güzel bir tepki başlatmış ben de onlar sayesinde gördüm, kendilerine de buradan teşekkür ediyorum. Bu insanlar gibi duyarlı insanların artması dileğimle, gerçi baya ütopik bir dilek oldu. Çünkü insanlık bu gidişle daha da adileşecek. Sövmeyecektim ama tutamadım kendimi ve sövdüm. Pişman mıyım? Asla. Neyse, sayfadaki kampanyaya katılın ve kanala inadına "Abone olun!" bu kızcağızı geri döndürelim. Hiçbir şey çocuklarımız gülümsemesinden daha değerli değil. Haydi eyvallah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder