10 Eylül 2016 Cumartesi

Nilüfer Turizm Mevzusu

Yazmayacaktım ama bu durumu kısaca ifade etmek zorundayım. Çünkü bir erkek olarak hep bu konulara hassas olmuşumdur. Hassas olmak da zorundayız! 

Bu kadını iğrenç ve şerefsiz hemcinsimin teki, bu kadını elleyerek resmen taciz ediyor. Profiline girerseniz zaten kendisinin olayı anlattığını göreceksiniz. Diğer şoför arkadaş anlayışlı davranıp, hanımfendiye yardımcı olmuş. Ancak kendisi olaya tepki göstermese, bu pezevenk daha ileriye gidecekti. Yine sövüyorsun diyeceklere de, bunlara da sövmeyeceksek tazı tarağı bırakıp gidelim bu ülkeden. Doğduğum ve sevdiğim topraklar olmasa, bu ülke son 10-12 yıldır net çekilmez zaten.

Kadını güçsüz görmek nedir arkadaş? Böyle fantezilerinizi sikeyim ben sizin ya. Damacana seven de bol bu ülkede. Tecavüzü protesto edip, 2 ay sonra bir başkasına tecavüz edeni de gördü bu ülke. Kadınlara ikili ilişkilerde genelde kızarım ama güvenmemekte de haklılar abiciğim.

Bu yazıyı ya da kızın yazısını gerekli tüm platformlara aktarın ve böyle olaylar yankı buldukça sesimizi çıkıyor bizim. Yoksa adam tutuklansa bile 10 yıllık ceza, iyi halden 1 yıla iniyor. Özgecan, Cansel gibi yankı buldukça ağır cezalar geliyor. İlla ağır ceza verilmesi için yankı mı bulmalı? Asla ama dandik bir ülke konumuna dörtnala gittiğimizden, anca yankı bulacak da öyle ağır ceza alacak. En azından hiç yoktan iyidir demek lazım bu duruma. 

Kadına ne zaman, hak ettiği zerafet ile yaklaşacağız bu ülkede be abi! Bu işin dini, ırkı yok. Ya adam olacaksın, ya adam olacaksın. Sikinin peşine gitmeyeceksin, canın çekerse çeksin gitmeyeceksin! Kendine hakim olmayı, stoplamayı ve başkasının da namusu, haysiyeti, şerefi, testisine kan gittiğinde bile aklında olacak! Onun da namusu, hayalleri, belki sevdiği, evleneceği bir adam var. Her şeyden önce onun da bir canı var! Kadına, rızası olmadan en ufak bir temas bile yapmazsın buradan özetle! Bu organ bende de var, ben niye yapmıyorum? Çünkü benim ruhum, bu şerefsizler gibi iğrenç duygulardan oluşmuyor. Ruhu güzellikle de besleyebilirsin, iğrençliklerle de. Bu tamamen tercih ve irade meselesidir. Bir de, terbiye meselesidir. Böyle çocukları bilinçlice "Erkektir, yapar tabii aslanım." diyen ve erkek evlatlarını böyle şımarık, kız evladını potansiyel orospu gibi"Takip edelim, cidden Mervelerle mi kalıyor?" diye yetiştiren herkesi de ayı ayrı kargalar leşlerini çiğnesin inşallah. 

Hümanist takılamam böyle insanlara, yaşı, başı hiç umurumda değil. Kadınların bu ülkede cidden güvencesi, tacize uğrasa bile bıçağı vardır diye seyreden bir sürü sözde "Delikanlı" tanıyorum. Ne olur oğlum, ölürsün ulan en fazla. Yarın o tacize sessiz kalır, bana dokunmayan bin yaşasın dersen, senin annen, kız kardeşin, sevgilin de uğrar hiç kusura bakma. 

Otobüsün plakasını Melike çekmiş. Ben de aşağıya foto olarak atıyorum. 



Yazımı kendisine şu cümlerle bitiriyorum. Ben de kendisine yazının linkini mesaj olarak atacağım, görsün ve kendisini yalnız hissetmesin ki Facebook hesabından oldukça güzel destekler almış, destekleyen herkesin de yüreğine sağlık. Suçu yapan şerefsiz, pezevenk ve insan müsvetlisi adına hemcinsim adına özür diliyorum. Bu bir yerde her erkeğin ayıbıdır. Çünkü durmalı diyoruz ama benim çoğu her cinsim "Lafta delikanlı" olduğundan durdurmak laflarını eyleme geçirmiyorlar. Benim eylemim de şu anlık bu, ancak aynı otobüste olsaydık ve görseydim, hiçbirinin yapamadığını ben yapar ve bir güzel döver, arkasından polisi arar ve otobüsü asla hareket ettirtmezdim. Gereken tüm tutanaklar tutturuldu ve sen de mağdur değil, hakkını kazanmış birisi olarak inerdin bu otobüsten. Bunu yapmayanlar adına da özür dilerim. İnsanlığımız çöp bidonu oldu bizim. Bu, hepimizin ayıbıdır. Seninle aynı otobüs içinde olmadığım için beni de affet, böyle düşünen herkesi de affet. Avukat değilim, olsaydım zaten sana gönüllü yardımcı olurdum ancak sana yardımcı olacak sayısız aydın ve arkanda olacak kadın avukatlarımız fazlasıyla da mevcut o yüzden bana da gerek yokmuş ehehe. 

Neyse, bu yazım umarım en çok senin yüzünde bir tebessüm ve "Ulen, yanımdasın be sağolasın arkadaş!" dedirttiyse, amacına ulaştı demektir. Kendime gram faydam yok, en azından insanlara olsun ve konuyu "İtü sözlük/İnstela'ya" taşıdım. Hiç merak etme sen. Hukuk mücadeleni de en ağır cezayı verdirtene dek sürdür ve bunu tüm kadınlar adına yapacağından da hiçbir şüphem yok. Sevgiyle kal Melike. Çorbada tuzum olursa, bu bana yeter. Haydi eyvallah. 

Not : Sözlükte bir arkadaşım iyi bir noktaya değindi. Amaç firmaya asla çamur atmak değildir. Nilüfer'de çalışan bir arkadaş, firmanın oldukça bu konulara hassas ve disiplinli olduğunu söyledi. Öyle olmasını temenni ediyorum zaten. Nilüfer firmasından birisi okuduysa ve firmayı lekelediğimi düşündüyse de özür dilerim. Amacım bir rezaleti gündeme getirip, yapan şerefsizlerin ceza almasıdır. Yoksa firmaya kasten hiçbir lekeleme yoktur, yazının başlığı tamamen mağduriyete dikkat çekmesi ve maalesef bu şerefsizlerin firmayı kovulamadan önce temsil etmelerinden dolayı açılmıştır. Amaç kırmak değil, mağduriyeti gündeme getirip firmanın gerekeni yapmasına şahsımca nacizane yardımcı olmaktır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder