25 Ekim 2016 Salı

Sıvı Hâli İnsanlar

Selamın aleyküm Şalvarspor'u sevenler derneğinin üyeleri. Hakikaten zamanında Şalvarspor vardı ne oldu lan ona? Neyse konu o değil. Konu gelişi güzel ve yazasımın gelmesinden ibaret. Yazasım geldi nedir lan ya, daha dakika bir gaf bir ulan, ne adamım he. Yazmak istedi canım işte, anladın sen onu. 

Her neyse konu şu güzelim. Konu "Sıvı Hâli İnsanlar" yazının başlığından da anlamış olmalısın değil mi? Harika. Çok zekisin. Seni kutluyorum. Sıvı hâlinin özelliği nedir bilir misin eleman? Sıvı halindeki şeyler, bulunduğu ortamın şeklini alırlar.

Bizim ülkede de böyle insan çok hacı. Emin ol. Daha işte en son, ülkenin yarısı öyle olduğunu ortaya koydu. Fetö Cemaati ile kol kola girdiler. 17-25 Aralığın ilk vakitleri bile tivitlerde ve feyslerde "Kardeşliğimizi bölmek istiyorlar, dış mihrapların bo oyununa gelmeyelim kardeşlerim benim!" tarzı öttünüz. 2 sene sonra kanlı bıçaklı birbirinize girdiniz. Şu an raflarda da "15 Temmuz'a vuran" kitaplar var. O tip insanlar ölünce gerçekten unutulacaklar çünkü kılıktan kılığa girecekleri sıvı hâli olan ruhunu Allah'a geri teslim olmuş olacaklar ve karakterlerini satacakları ikinci bir hayatları olmayacak. 

İkili ilişkilerde de çoğu insan böyledir, cidden. Bu tipler "Ben böyle değilim" derse kork zaten. Ben dersem ben de kork ama ben sana şunu da derim. "Ben böyle değilim, zamanla görürsün." saparsam da cidden çık karşıma bu yazımı sok gözüme. Ben biliyor muyum dini bilgilerimi bir cemaatte kullanmayı sanki moruk. Cidden kullansam Cübbeli'nin tahtının varisi bile olabilirdim lan ehehe. 

Ama kullanmam asla çünkü Allah'a iman edene sadece Allah'a kul olur. Kendisine, kendi nefsine, dünya hayatına değil. Şimdi sıvı hâlli tipleri görüyorsun işte, "Allah de Ötesini Bırak" diyip kitaptan 1 Trilyon para götürebiliyor. Kitabı da internette alıntılarla yazılmış bir halt, herif ilkokul mezunu. Karşıma çıksa 30 dakika konuşamaz. Neyse, aşık olacağın kişiyi seçersen 1 değil, 3 kere düşün. Köprüyü geçene dek ayıya dayı dedirten tipse, köprüyü uzattıkça uzat. Çünkü bu tipler çok zora gelemez. Sıkılıp gider zaten sen de işi minimal zararla atlatırsın. 

Ayrıca bu tiplerin her haltı yüzeysel bilirler ve asla derinlemesine düşünemezsin bu insanlarla çünkü insan öyle değil. Kendisi yüzeysel, bardağa koysan bardak, şişeye koysan şişe, fanusa koysan fanus, saksı koysan saksı anasını satayım ne bekliyorsun ki yani. Ayrıca bunları fazla açıkta bekletme, bekletirsen bozulurlar.

Bozulur dediğim mayası zaten sağlam değil, iyice sapıtır. İlk kavgada seni olmayacak şeylerle itham eder ve parasını kazanırken de mutlaka geleceğini garanti alma telaşesinden birileriyle arasını daima iyi tutarlar, özellikle mevkisi yukarıda olanlarla ki ileride beraber onunla iş yapabilsin. Böyle insanlardan iğreniyorum işte ben. 2 yıl önce şiddetle savunduğun şeyin 180 derece tersini savunur ve savunurken, savunmasında bile zibilyon tane tutarsızlıklar içerir. "Gerçeği gördüm şimdi o zaman körmüşüm, canım öyle istemişti o zaman" gibi keyfi demeçler de verebilir.

Hayır beyinsiz tip, sen gerçeği görmedin. Sen yalakalığını yaptığın kimsen, onun ağzından çıkmasıyla ona düşman oldun. Sevdiğin ona tavır aldı diye sen de ona tavır aldın, yaptığı eylemden ötürü değil, dışa bağımlısın çünkü sen.

Siz siz olun. Sıvı hâl insanlarla iletişime geçmeyin ve bunlar zaten "Ben asla öyleyim" demezler. Karşınızdaki tak diye hayatınıza almayın. Ben de yaptım bu hataları ama yapa yapa, yapmamayı öğrendim. Haydi eyvallah, sıvı hâlsiz bol günler dilerim sana inşallah.

Haydi eyvallah. Öpenzi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder