13 Nisan 2017 Perşembe

Bıktım

Selam ve dikkat! Bu yazı "+18 İçerikler" barındıracaktır ve eğer buna kibarlık hassaslığı yapacaksan lütfen sen okuma bunu. Okuyacaksan eğer, bu sorumluluğu kabul etmiş sayılırsın. Oradan beni eleştiremezsin bir kere. Zaten bu yazıda bilgi de vermeyeceğim. Blogun içinde 50 küsür yazıda eşşek kadar bilgi var. Sanki hepsini okudun.

Ya ben çok şeyden bıktım amına koyayım. Vallahi bak, o kadar çok şey ki hangi birisini sayayım abi. Ama akla gelenleri sayacağım. 

1- Gerçeği kabullenmeyenlerin yaftasından bıktım mesela. Kimin düşüncesine gelmiyorsan anında ya damga, ya yafta, ya da küfür yiyorsun. Bu beyinsizlerden fazlaca bıktım.

2- Bağnazlardan bıktım. Onlardan da delicesine iğreniyorum. Her görüşün yobazı ve bağnazı asla çekilmezdir. Sağcının da, solcunun da, dincinin de, ateistin de.

3- Elinde sucuk ekmeğiyle, servet sahiplerini savunanlardan bıktım. Oğlum herifin malını saymaya kalksan 2 yılın gidecek, sen ailene ekmek götürmekle uğraş. Gidip servet sahibine biat edip, kula kulluk etme amına kodumun koyunu. İlla birisine kul olacaksan, Allah'a kul ol bari adam gibi. Ölünce dünya malını da götüne sokamadan evlatların miras derdine düşüyor çünkü. 

4- Seni anlamaya çalışıp, seni zerre anlayamayan tipler var ya, ondanlardan da çok bıktım amına koyayım. Çünkü elemanın esas amacı sana 2 gramlık aklını satmak. Sakın akıl isteyen mi oldu pezevenk. Yanımda ol ve beni dinle, yeter. Ben de çok yalnızmışım lan harbiden. Ruhsal olarak öyleyim orası kesin abi.

5- Beni görmezden gelen orospu çocuklarından bıktım. Sen kimsin amına koduğumun çocuğu. Messi misin lan başımıza, Atatürk müsün da 1000 yılda bir geleceksin pezevenk.

6- Bana "Sen şundan özendin, sen bunun özentisisin" diyen piç kurularından çok fazla bıktım. Ulan hayatının en büyük işini mastürbasyonlarında Adriana Lima, Kate Upton'u düşlemiş olan fütürsuz orospu çocuğu, annesi orospu olmadan sonradan orospu çocuğu olmayı beceren faşist ruhlu ibneler. O özendiğin dediklerinizin yazmadıklarını yazmışım, ulan neyin tatavasındasınız lan beyinsizler? 

7- Beni yargılayanlara zaten tekme tokat dalasım var. Onlara küfür etmeye bile değmez.

8- Hayatıma "Sevgili" olarak giren bütün kadınların sadakatsizliğinden de feci bıktım. Kişiliğim depresif ve pesimist, ama ne hikmetse aşkta gayet romantik ve sevgi dolu olan beni bile tükettiniz be fahişeler. Ruhunuz fahişe kızım sizin ruhunuz. Sevgi pıtırcığı herifim lan ben. Saatlerce sarılmaktan bıkmayan, sarılıp uyumak isteyen ve sadece 1 erkek, 1 kız babası olmayı isteyen beni bile, aileden ve evlilikten soğuttunuz amına koyayım. Bir ayarınız bile yok. 

Ailemle tanıştırayım dedikten sonra korkanını mı ararsın, niye bana ailenden bahsetmiyorsun yoksa benimle oynuyorsun diyeni mi? Amına koyayım her regl cidden güncelliyorsunuz. Whatsapp güncellemeleri gibi hem de, 1 iyi şey geliyorsa, 4 tane kötü şey geliyor o güncellemenin içerisinde. 

9- Nankör olan herkesten bıktım. Birisi ünlüyse yazdıklarını 100 bin kişi okurken, benim en çok okunan yazım 3 bin kişide. Bu rakam da hiç kötü değil ama demek ki yazdıklarımı fazla paylaşan yok demektir. O yüzden an itibariyle blogu uzun ve ciddi bir süre sadece "İç dökmek" adına kullanacağım. Dini bir bilgi uzun bir süre girmeyecek ve vermeyeceğim. Çünkü dinde şahsıma odaklanmak istiyorum artık. İnsanlara bilgi vermek çok bir sike yaramıyormuş onu öğrendim. 

10- Beni görüp, görmezlerden gelenlerden bıktım. Oğlum ben de dertleşmek, konuşmak, birileriyle bir şeyler paylaşmak istiyorum ama bunu yapacağım hiç kimse yok lan. Millete yazıyorum çoğu takmıyor, araşalım sesli konuşalım diyor hep işleri oluyor. Konuşmak istediğin her insanda aynı kısır döngü işliyor ben bundan bıktım.

Kendimi biraz insan hissetmek istiyorum. Allah ile hep ayaktayım ama biraz da motive olmak istiyorum. Sürekli kendi kendini motive etmek çok yorucu. İçeriden beni kemiren bir bakteri gibi sürekli kemiriyor ve doymuyor piç kurusu. 

Biraz muhabbet, biraz paylaşım istiyorum. Sevgi istiyorum, sevmek istiyorum. İnsana dair insanca her ne varsa ondan istiyorum. Gidemiyor muyuz lan 70'lere, 80'lere darba marbe varsa da, en azından insana dair 3-5 gram bir şeyler vardı. Şimdi hiçbir şey yok. Bunu yazacağım 300 kişi bile okumayacak ve ben sızlandığımla kalacağım.  

Bunu yaşayacağımı bilmekten ve buna imkan veren herkes, yani buna göz yuman bütün insanlardan da bıktım amına koyayım. Haydi eyvallah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder