11 Kasım 2016 Cuma

Mick Scarsbrook ve Toplum Bilinci

Bu sefer farklı bir şey yazacağım daha güncel. Hep dini olunca bizim millet okumaya üşeniyor. Gerçi siz buna da üşenirsiniz. Üşenmeyenlere de sevgiler, istersen eleştirin iğrenç olsun ve berbat olsun gene de eyvallah der ve sevgiler derim. Yeter ki üşenme. Gerçi en samimi dediklerim üşeniyor. Neyse okusan da kendine, okumazsan da.

Son günlerde "Mick Scarsbook" trendi çıktı. Duymayanlara 2 adet videosunu aşağıya atacağım.




Helal olsun be adam. Kimsenin yapmadığı şu bilinci sen yaptın. Gerçi bu bilinç de geçici 10 gün sonra gene aynı boku milletçe yeriz abicim biz. Ama bizim insanları sen bilmiyorsun be Mick abi. En azından gördüklerin seni yanıltmasın.  Bizim insanımız çoğunlukla tembel, miskin, çevresini sevmez, özgürlükleri ancak kendisine gelince geçerli olur. Şimdi diyeceksin ki, ulan be adam niye kendi ülkene çakıyorsun ülkeyi kötüleyip de prim yapacaksın. Vallahi ben gördüğümü söylüyorum. Benim 500 metre dibimde deniz var. Antalya'da yaşıyorum ben ve sabahları hariç denize cidden girilmez Lara ve Konyaaltı plajlarında, Konyaaltı'ya son 3-4 yıldır gitmedim ama Lara plajına son 3-4 yılda kardeşimi yüzdürmek için ya da kuzenler falan gelirse haliyle ben de yanlarında gidip yüzüyorum. Prezervatif, sutyen, torbalar, bira şişeleri mi ne ararsan tepe tepe gördüm. Biz buyuz arkadaşım. Gördüğümü söylerim ki Mick abi de çektiğinde görülüyor ki güzelim ormanlık alana tecavüz etmişiz resmen.

Bunu turist kafilesi yapmış olamaz mı? Olabilir. Belediyeye ait yerlerde Antalya'da denizden evvel mangal alanları var. O mangal alanlarını mangallar bitince gördünüz mü? Ben çok gördüm. Manzara da beni hiç şaşırtmazdı. Ülkecek çoğunluk pis gerçekten. Yazları da duş yapmaya, hatta en azından "Koltuk altlarını" yıkamaya üşenen zibilyon tane insanla soluyoruz aynı havayı. 

Mick abi'ye asla lafım yok ama adam bilmiyor ki bu bilinç "Geçici". Çünkü bizim, okumuş diplomalı cahiller var ya da entel cahiller, bunlar en tehlikeli cahil kesimdir. Bunlar her şeyi bildiğini iddia edip bilmeyenlerdir. Köydeki eleman daha masumdur ya da şehirlerde ki "Ya biz okumadık kardeş, bilmiyoz işte." çünkü bu adam delikanlı gibi okuyamadık işte, baba yollamadı diyor. Bu entel kesim en tehlikelisidir ağızları da her bokun yüzeysel tanımını bilip laf yaparlar akıllarınca her neyse pis bir milletiz abicim. Adam takdire şayan bir iş yaptı ve yankı buldu. Bu yankı mum gibi eriyecek ama çünkü bu ülkede çok şeyler eridi.

Ensar Vakfı mesela kim hatırlıyor? Transseksüel Hande Kader öldü mesela kim hatırlıyor? Daha 1-2 gün evvel Adıyaman Gere'de'de 1 hademe ve 3 öğretmen 30'dan fazla erkek çocuğa defalarca tecavüz etmişler kim biliyor? Yayın yasağından dem vurma bana, bazı kanallar ve bazı ajanslar gayet güzel verdiler Meclise bile taşındı bu konu Ece Seçkin'in Adeyyo'sunu söyle desem, Kerimcan Durmaz bugün ne snaphcatlar atmış desem ya da Arda Turan-Fatih Terim krizine kim arabuluculuk yapmış desem ezbere bilirsin ama! 

Ya bunu kim hatırlıyor? Ya bunu? Peki bu?Ya "Bu" iğrenç aşağılamayı yüzeysel bebenin teki de burada afişesi iyi olmuş diyor. Ulan o çocuğa kurban olun siz! Zamanında harika da cevap vermişti. Kişi karşısındaki tanımayınca kendi gibi bilir derler ya, bu fotoyu atan "Çok bilgili bayan" da herkesi kendisi gibi sanmış işte, napacaksın... 

Her haltınızı yüzeysel sizin. Etiketçi, primci ve eyyamcısınız birçoğunuz. 10 Gün sonra gene yediğin çikolatanın çöpünü, içtiğin kola şişesi veya kutusunu çevreye atacaksın sen oğlum. O yüzden bu harekette kısa zamanda kaybolup gidecek keşke kaybolmasa ama bizde yüzeysel insanlar varken her şey kaybolur.  

Yukarıdaki haberlere bakıp "Ulan takip edince" ne olacak diyen tipler de türerler amip gibi. Hatırla ki kadına iyi davran, her yerde paylaş ki insanlar bilinçlensin daha da duyarlı olsunlar sen de kendini sorgulayıp adam ol. Sonuçta bunu yapanlar gökten zembille inmiyorlar sen ben gibi cinsel uzuvları olan insanlar ve bunlarla aynı organa sahibiz. Toplum bilincinin oluşması evvela kişiden başlar. Kişi kendisini değiştirmeden toplumu değiştiremez ve o bilinci evvela kendisi kazanmalı ki sonra topluma kazandırmaya çabalamaya başlasın işte ben bu bilinci kazandım. Tecavüz mağduriyeti hakkında 2-3 adet yazım da mevcut. Bloguma detaylıca bakarak bulabilirsin o yazıları. Ayrıca bu bilinç oluşursa tecavüz suçlusunun cezası hafif olmaz ve "Hakim bey ben onu seviyorum evlenecem söz" diyip bu yasadan yararlanamaz. Özgecan olayında toplum ayaklanınca nasıl da "Sevmeye sevmeye" ağır ceza vermek zorunda kaldılar. Çünkü davayı toplum dört gözle takip etti de ondan gelecek tepkiden tırsdılar ve en ağır ceza verildi. Ama ne oldu bu bilinç? Kayboldu gitti zibilyon tane tecavüz vakası var, kaçına bu tepki verildi ki? Böyle yüzeysel işte insanoğlu! Hele hele bizim milletimiz...

Demeye çalıştığım hepsinin ortak paydası "Toplum Bilinci" ve bu bilinç biz de hiçbir zaman olmayacak bir bilinç kusura bakma ama zerre umudum yok. Kısa vadeli bilinç oluyor bizde, uzun vadede hep fiyaskoyuz. Çünkü biz de "Ya ben bunları zaten biliyorum hacı." diyecek karakter yok, biliyorsan bu işler niye böyle o zaman birader desen miskinliğine tonlarca bahane ve kılıfda budur ve çok "Müslüman" bir toplumuz ya, dinde de temizliğim yeri gayet mevcuttur.

"Ey iman sahipleri! Namaza duracağınız zaman yüzlerinizi ve dirseklere kadar ellerinizi yıkayın; başlarınızı meshedin ve topuklara kadar ayaklarınızı meshedin/yahut yıkayın. Eğer cünüp iseniz iyice temizlenin! Hasta yahut yolculuk halinde iseniz yahut biriniz tuvaletten gelmişse yahut kadınlara dokunmuş da su bulamamışsanız temiz bir toprakla teyemmüm edin: Yüzlerinizi ve ellerinizi ondan meshedin. Allah size zorluk çıkarmak istemiyor. Ancak sizi temizlemek ve üzerinizdeki nimetini tamamlamak istiyor ki, şükredebilesiniz." - Maide 6

"Temizle giysilerini!" - Müddessir 4 


Gerçi Müddessir 4'de "Şirk" gibi birçok iğrenç huydan temizlenmek manası da vardır ama fiziksel yani biyolojik temizlik olarak da alabiliriz çünkü sonuçta abdest ve doy abdesti denen şey mevcut dinimizde. Su bulamazsan toprakla ama yıkan diyor Allah, çünkü su olmazsa yıkanma muafsın diyebilirdi. Ancak su olmazsa da toprak var, nedne? Demek ki Allah "Temizliğe" önem veriyor. Namaz'da hastaysan veya yolculuk halinde kıl demiyor mesela orada esnekliğin var birçok konuda da esneksin ama temizlik konusunda su veya toprak mutlaka temizleneceksin buyuruyor yüce Allah. 

Neyse, sonuç olarak toplum bilinci bizde "Çok bilmiş cahiller" olduğu sürece imkansız ki bu cahiller maalesef ülkenin %80-85'lik gibi muazzam çoğunluk bir kesimi oluşturuyor. Bu rakamları bile iyimser verdim emin olun. Bizim ülkeyi bilmiyorsun sen Mick abi. Bizde 5-6 gün yaparlar, 7. gün pek kimse bulamazsın. Buldukların da "Azınlık olan" kişilerdir işte. 

Hep camiilerde boşa dua ediliyor. Boşa dua ediyorum dedim diye bana çullanacak kesim olacak ama çullanın ulan, delikanıysanız toptan çullanın hem de. "Allah'ım sen İslam'a ve Müslümanlara yardım et!" diye dua ediyorsunuz ama İslam dertten kurtulmuyor. Allah dualara cevap verir bu arada ama her duayı kabul etmez ;

"Kullarım sana benden sorarlarsa ben Karîb'im, gerçekten çok yakınım. Dua edenin çağrısına, bana çağırıp yakardığı anda cevap veririm. Hadi onlar da bana karşılık versinler, bana inansınlar ki doğruyu ve iyiyi bulabilsinler." - Bakara 186 

Allah ayetin sonunda ne buyuruyor? "Hadi onlar da bana karşılık versinler" bu karşılığı da çabanla eyleme dökmelisin. Evvela çabalayacaksın, sonra Allah'a dua edeceksin ama biz her haltı hazır almaya alışığız. Bilmem kaç yaşımıza kadar yemeğimizi bize anamız yedirir bizim çünkü. Bu arada, Kur'an'da toplumlar nasıl bozulur biliyor musun? Bu ayetle ;

"İşledikleri kötülükten birbirlerini sakındırmıyorlardı. Ne kötü şeydi yapmayı sürdürdükleri!" - Maide 79

Sonra bu "İslam" niye bu halde? Bu yukarıdaki ayeti uygulamazsan ve birçok ayetle çelişirsen toplum olarak zaten yoldan çıkarsın. O "Ateist" dediğiniz toplumlarda Kur'an'ı pek iyi bilmeseler de Kur'an'da olan birçok vasfı toplumsal bilinç haline getirdikleri için şu an gayet refah bir hayatı yaşıyorlar. Bize göre kat be kat iyiler orası kesin. 

Haydi eyvallah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder