28 Kasım 2016 Pazartesi

Kasım Yalnızlığı

Gelince öyle bir geliyor ki. Şu an bana geldiği gibi. Biliyorum yüce Allahım, sen hep varsın ve hep olacaksın ama sıkıntımı biliyorsun işte. Yine biliyorum ki sen kuluna dost, yardımcı olarak şüphesiz sen yetersin. 

Ancak bu oyun dünyasında da ölene dek kullarına da arada ihtiyacım var. Ama şüphesiz sana daima muhtacım. Çünkü sen rahmeti sınırsız, merhameti sonsuz olansın. Sen Meryem'e nasıl doğum sancısını verip arkasından hurma ağacını ve pınarları da verdiysen, sen nasıl Adem şeytan kansa dahi affettiysen, sen nasıl Yusuf peygamberi köle pazarından kurtarıp nasıl zengin ettiysen, sen nasıl Süleyman peygambere hiç kimseye vermediğin zenginliği verdiysen ve sen nasıl Muhammed peygambere yetimken rızıklandırıp zengin ettiysen, senden umudu kesmem, kesemem. Çünkü beni bu hayata bağlana tek şey "Rızan, hoşnutluğunu kazanabilme" çabam. Umarım rızanı kazanıyorumdur inşallah. 

Zira tek dayanağım da sensin. Çünkü sen kulunun ardındaysan o kulunu senden başkası da asla yıkamaz. Gevşemiyorum merak etme ama biliyorsun işte. İlgisizlikten tiksiniyorum. Tamam herkes kendi rızkında da şımarık tiplerden sıkıldım, bezdim, yoruldum. Neyse sevdiklerimden falan bahsediyorum, heh. Arada da sevdiklerim, onlar da aile fertleri. Yakın akraba falan onun harici hiç kimseyi sevmiyorum. Çünkü hiç kimse pek "Sevilmeye" layık değil gibime geliyor. Bazen kullarına da muhtacım ölene dek. Merhametini kaybetmemiş kullarına, vicdanını öldürmemiş kullarına...

İçimde bir acı var. Öyle çok büyük bir dert değil ama var işte. Konuşacak kimse yok. Gerçi ben biraz denyo bir adamım ama samimiyim. Bazen de çekilmiyorum ona da tamamım ama açık sözlüyüm ben oğlum. Arkanızdan oyunlar çevirmiyorum. Söverim arada, bazen bağnazlıklara karşı "Tepeden bakar" şekilde de konuşurum ama bu sırf bağnazlığına inat diye. Yoksa ben de biliyorum kardeşim. Herkes ameli kadar olacak öbür dünyada, kimseden üstün değilim. Hatta ben cahil adamım. Çünkü öğrenmem gereken o kadar çok şey var ki Felsefe'de, Sosyoloji'de, Psikoloji'de, öğrenmeye ömür yetmez. Matematik falan katınca en az 5-10 kere ömrünün olması gerek. 

Saçmalıyorsun diyen olacaksa da, e zaten iç döküyorum. Bırak da az saçmalayayım. Saçmalamak herkesi hakkı oğlum. Arada da iyi geliyor. Sen de yap bazen. Bir kağıda, kendi kendine yap falan. Herkesin zevki farklıdır neticede kardeşim. 

Sana eski bir sevgilin "Tanıdığım en temiz adamsın" dedi yaklaşık 2 hafta sonra da ara verelim dedi. Eski ve başka bir sevgilinin senden şikayeti "Bana niye her gün sevdiğini söylüyorsun" dedi, o da 10-15 gün sonra beni terk etti. Biliyorum hepsi imtihan ve hepsine sabrettim sayende bir şekilde başarılı oldum mu bilemiyorum ama olamadıysam da affet yüce Allahım. Zira senden başka şahidim de yok, senden başka kimsem de yok. 

Kimileri içerik farklı ama yüzeyselliklerine doyum olmasın arada bir "Ehehe, moruk, hacı, usta." falan diyince seni birisinin özentisi yapıyor ki adam benim onu taklit etmediğimi biliyor ve taklit etsem bile "Boşver olum davamız mühim." diyor ama onun avukatçıkları var. Kimisi "İyi ki seni tanıdım." diyor, senden akıl alıyor ama 10 gün sonra sırf bazı konularda "Zıt düşünüyorsun" diye engelliyor falan. Topunuzun gözümde zere değeri yok. Canınız Allah'a. Allah size dilediğini yapar zaten çabanıza göre. 

Diyeceğim o ki, yeni insanlara ihtiyacım var. 20 gram ilgi oğlum. Ben sormadan az hal hatır sorun, sohbet edek ulan işte. Adam yemiyoruz anasını satayım. Skype olur, feys olur falan fark etmez la işte. Tabii yalan olmasın hatunlar öncelikli. İstersen karı-kız kaldırmaya çalışıyor de oğlum. Allah biliyor gerisi tıs. İnsanların ne dediğini umursamadım ve umursamayacağım da. Ama delikanlı ol karşına 2 tane Betül, Şeyma gelince nasıl da kibarlaşıyorsun kendine çeki düzen veriyorsun değil mi?

Heh. Güzellikler için kadın lazım kardeşim erkeklerden seçkin elemanlar hariç denyo topluluğuyuz. Bizden bir baltaya sap olmaz. Tabii hatun kişisi olup yürüyen egosu olanların da ağzına kürekle geçiriyorum. Ego, kibir hiç sevmem. Bende de yok zaten rahat ol. Kimse sevmez zaten lafta ama benim cidden sevmediğimi görebilirsin. Denemesi bedava. 

Neyse ilgi göstereceğim ve ilgi gösterecek hatun öncelikli ama kafa sohbet olursa elbette "Hemcinslerime" de açığım onlarla da karı kız muhabbeti yaparız. Kızlar sakın bana kızmayın ama erkekler hakkında tuvaletlerde, telefonlarda neler dediğinizi bizzat sizin cinsinizden çok duydum. Arada biz de yapalım. Öf, çok uzadı ve sıkıldım işte. Konuşacaksan gel işin özü. 

Hadi seviyorum seni bana sövsen de seviyorum. saftirik tavsiyelere de kapalıyız kardeşim, onlar için cenaze namazına gittik ve bir daha gelmeyeceğiz. Leyla ve Mecnun'da yapınca olduydu bir de ben deneyeyim dedim. Tam böyle olmayabilir ama benzer bir şeydi ve samimiydi. Evet eksik kalma sen de Berk, seni salak herif. Çeneme eşek arıları saldırsın emi. Bir frenim yok.

Haydi eyvallah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder