9 Ocak 2017 Pazartesi

Herkes Yalnızken Neden Yalnızız?

Hep din mi yazacağım anasını satayım. Yazınca da çok okuyup paylaşıyorsunuz zaten gerçi. Mesela ben de yalnızım son 4 aydır ama çevreme de bakınıyorum reel ve sosyal medyadan arkadaşlara, ulan herkes yalnız. Çok güzel de o zaman neden herkes yalnızken yine yalnız kalmayı becerebiliyoruz. 

Altında yatan tek nosyon var, bencillik. Başka bir boksanız ve boksak, kendimi de katıyorum buna sonuçta ben de insanım. Allah benim belamı versin! Altında sadece bu var. Diğerleri bencilliğin bir koludur en fazla.

Yalnızım ama şununla konuşmam, yalnızım ama hemcinslerim gelmesin hatun gelsin, koca götü ve koca göğsü olsun, yalnızım ama lezbiyenim, yalnızım ama gayım, yalnızım ama biseksüelim, yalnızım ama böyleyim. Hepsinin ağzına geçireceksin 2 tane, oturacak pezevenk.

Ben en azından bunlardan değilim, ben de insanım, benim de tonlarca mallığım, angutluğum oldu ergenken ve 18'i yeni bitirdiğimde, bazen 24'ü devirdiğim bu yaşımda bile hatalarım var. Ancak burada ayrılıyoruz şekerim sizinle, çünkü ben yalnız olduğumda ve öyle hissettiğimde "Senin koca memen var mı bakayım, senin takımın ne, senin dinin, ırkın, mezhebin ve cinsel tercihin ne" diye sormadım ve sormam. 

Hem yalnızım diye şikayet edeceksin hem de Freudçuluk oynayıp milleti kategorize edeceksin senin ben yediğin yemekteki kalori miktarına sıçayım. Sen de tuvalette sıçıyorsun o kalorinin alayını demek ki kafada beyine gidecek hiçbir şey kalmıyor. İnsanlar cidden yalnızlık arayışında ve en muhtaçsal anlarında bile "İkiyüzlü" davranan leş bir varlık. Yüce Allah bu ayetinde ne güzel demiş ;


"İnsan sıkıntıya düştüğünde, Rabbine yönelerek Ona yakarır. Sonra Rabbi ona kendi katından bir nimet nasip ettiğinde, evvelce ettiği duayı unutur da, halkı Onun yolundan saptırmak için Allah'a eşler koşar. De ki: İnkârınla biraz oyalanadur; nasıl olsa ateş ehlindensin" - Zümer 8

İşte ben bu yüzden yüce Allah'a iman ediyorum. Sen ne büyüksün ey yüce Allah! Günümüz insanları bunu yapınca çok normal, olağan, modern, hatta elit bile oluyorlar. Oysa alemlerin yaratıcısı ve efendisi olan yüce Allah, ikiyüzlüleri cehennemine atacak. Bu yüzden Allah'a hayranım ve bu yüzden onu seviyorum. Yanlış olan bir şeyi, işine gelince gayet geçerli, doğru ve güzel bir davranış gibi kabul eden 2 ayaklı mahlukatlar ikiyüzlülük üzerine dört nala gidiyorlar ama o gün, kazanan ikiyüzlülük olmayacak! Kiminiz benim isyanımı bile anlamayacaksınız, doğaldır. Çünkü benim aktardığım ancak senin anlama eşiğin kadardır. Bu ayetin ve bu ayet gibi 4-5 ayet daha var. Onların anlamı ben de çok büyük. O ayetler ikiyüzlü herkesi anlatıyor. 

İkiyüzlü olan abazan ama abazanlığını dizginleyerek buna arkadaş, kanka, bazen fuckbuddy kisvesi vuran Ahmet'i anlatıyor, bazen onu seviyor gibi görünüp seninle paran için evlenen Sibel'i, Berna'yı ya da Mustafa'yı anlatıyor, bazen sırf sana daha yüksek mevki getirir diye patronunu yatağa atan Ebru'yu, Selma'yı, Ayşe'yi anlatıyor, bazen bu dul komşusunun çocuğunu seveyim, ona yardım edeyim, onun işlerini kibarca halledeyim belki bana verir diye hayvanlığını ve uçkurunu gizleyen Mert'i, itü sözlük'de, ekşi sözlük'de, bilimum sanal veya reel fark etmeden her yerde karı düşürürüm diye normalde tiksindiği şeyi hatun kişi bayılıyor diye, çok seviyormuş gibi satan tipleri anlatıyor, derdine ortak olurum gibi gözüküp altından her türlü menfaati bekleyen tipleri anlatıyor. Çoğunluk olanın, güç sahibi olanın götünde gezenleri anlatıyor. 

Beni anlatmıyor. Çünkü beni anlatsa, muhtemelen yalnız olmazdım ve götümde 100 tane dolanan yalaka tip ve bir o kadar da hatun olurdu. İnsanlardan tiksiniyorum. Çoğunluğu tiksinç ve ikiyüzlü çünkü. İkiyüzlü olmayan kaldıysa ben ondan istiyorum ama kalmamış ki, bulamıyorum. Bulduğum da sonradan sapıtıyor. Ben de çekilir birisi değilim ama açık sözlüyüm, netim ve dobrayım. 

İşin özü ;

1- Bencilsin, bu yüzden ikiyüzlüsün ve yalnız olmadığın halde en büyük yalnızlığı sen çekeceksin ve hep yalnız kalacaksın.

2- Ben de yalnızım ama benim yalnızlığım geçici. Bitecek sonra belki yine ama benim yalnızlığım insan bazında, Allah var çok şükür bunu biliyorum ve ikiyüzlü insanlara karşı bu acıyı, yani yalnızlık sanrısını ben seçiyorum.

3- Pesimist, kötümserim çünkü sizden de, benden de bir boka derman olmaz. Zaten ben kimseye derman da olmak istemiyorum. Derman olursam insanlara "Ulan bu herif oldu, niye ben olmadım?" diye kıskanacak 10.000 tane herif bulurum. Ben yalnızca Mü'min olmak ve ahiret mutluluğunu istiyorum. Ben bu ayetteki kul olmak istiyorum ve bunun için daha çok yolum ve senelerce yapmam gereken şeyler var ölene dek. Ben varoluş amacımı, hakkıyla yapmak istiyorum alttaki ayet gibi. Çünkü onun şefkatinden daha güzel hiçbir şefkat yok. Haydi eyvallah ;

"İnsanlardan öylesi de vardır ki, Allah'ın rızasını kazanmak için kendisini feda eder. Allah ise kullarına karşı pek şefkatlidir." - Bakara 207 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder