27 Temmuz 2017 Perşembe

Ben De Özledim

Selamın aleyküm. Bazı şeyler özlenir. Mesela çizmek, yürümek, nefes almak, sevmek, sevilmek, bazen de üretmeyi, yazmayı özlersin.

Her şeye ve her engele rağmen, fikrine karşı olanların ifitralarına, kendinize rağmen. Evet evet, en çok kendinize rağmen ve daha bugün, bir de dün ile beraber yani son 2 gündür düşündüm.

Dedim ki, yahu namazların işinden dolayı aksıyor. Oruçlarını tuttun ama oruçların durumunu Allah biliyor, sen bilmiyorsun dedim. Hatmediyorum Kur'an ama millet ile paylaşmadıktan sonra neye yarar! 

1,5 senedir Kur'an'a uygun yaşıyorsun ama cennettin asla garanti değil zira Ali İmran 139 var dedim ki künye ayetlerimden birisidir bu ayet.

An itibariyle dönmeye ve elden geldikçe yeniden üretmeye, birilerinin dini görüşünü Kur'an ehli yapabilme yolunda davaya kaktı yoluna devam kararı aldım. Gerçi bloga çok fazla dini içerik var zaten ama eksik gördüklerimi de yazacağım inşallah ve blogu olabildiğine güncel tutacağım.

Zira güncel dini olaylar da kazan masalı kaynıyor adeta. Onlar hakkında da 2 kelam ederiz.

Ben de özledim ben de, resmin var şu an elimde. Sana koşmak isterim, derman yok dizlerimde ehehe.

Tüm yazılarımı ve yarın gelecek olan yeni yazımı okuyun ve okutturun! 

Allah'ın öğütlediği gibi yapma kararı aldım. İnşallah başarılı olurum ve birilerine daha dokunurum da, Allah da benden razı olur. 

"Açıp genişletmedik mi senin göğsünü! İndirmedik mi üzerinden ağır yükünü! Ki o, belini çatırdatmıştı senin. Ve yüceltmedik mi senin şanını! Demek ki, zorluğun yanında bir kolaylık mutlaka var! Zorluğun yanında bir kolaylık muhakkak var! O halde, boşalır boşalmaz yeni bir işe koyulup yorul! Ve yalnız Rabbine yönelip doğrul!" - İnşirah suresi


Selam ve sevgilerimle hacılar. Öperim sizi ehehe. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder